خرید عمده ظروف بسته بندی زعفران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع ظروف بسته بندی زعفرانچه تفاوتی بین ظرف پلاستیکی زعفران با ظرف کریستال زعفران وجود دارد؟ظرف خاتم زعفرانظروف شیشه ای زعفران
خرید عمده ظروف زعفران

اگر جزء تولید کنندگان و پخش کنندگان حوزه زعفران هستید و به دنبال خرید عمده ظروف بسته بندی زعفران از تولید کننده آن هستید می توانید انواع ظروف زعفران را با سایزهای مختلف و با قیمت ارزانتر نسبت به فروشندگان غیر عمده تهیه کنید.

حتما می دانید که ظروف زعفران دارای تنوع مختلفی است که از میان آن ها می توانید ظروفی با نیاز خود را انتخاب کرده و بر اساس قیمت آن، آنها را سفارش دهید. خوشبختانه ظروف بسته بندی زعفران به چند نوع مختلف تقسیم می شوند.

انواع ظروف بسته بندی زعفران

  1. ظروف بسته بندی فلزی
  2. ظروف بسته بندی کریستالی
  3. ظروف بسته بندی شیشه ای
  4. پاکت بسته بندی زعفران

ظروف بسته بندی زعفران از قدیم دارای تنوع بسیار کمی بوده اند که اگر بخواهیم نگاهی به آن بیاندازیم اولین بسته بندی ها پلاستیک بوده اند که به صورت فله بسته بندی و ارسال می شدند. رفته رفته به دلیل درخواست های مشتریان سلفون های زعفران برای وزن های 500 گرم، 250 گرم، 100 گرم، 50 گرم ساخته شد که بیشتر مناسب افراد صادرکننده و پخش کننده زعفران در حجم های زیادی بود.

خرید عمده ظروف زعفران

پای مصرف کننده ها که به میان آمد سلفون های زعفران در وزن های بالا جای خود را به وزن های نیم گرم، یک گرم، نیم مثقال، یک مثقال و ده گرم داند که در این بین به مذاق بعضی مصرف کنندگاه خوش نبود و مخصوصا آن هایی که می خواستند زعفران را به عنوان سوغات یا هدیه بدهند.

با توجه به نیاز این گونه مشتریان و همچنین بازارهای صادراتی ظروف کریستال و خاتم به وجود آمدند.

چه تفاوتی بین ظرف پلاستیکی زعفران با ظرف کریستال زعفران وجود دارد؟

ظرف پلاستیکی زعفران بیشتر این نوع بسته بندی را با ظاهری دایره و مستطیلی شکل می شناسند که البته مقداری حق هم دارند! ولی این ظروف دایره الان با دو نوع جنس ساخته می شوند که ترکیبی از پلاستیک و کریستال می باشد.

قسمتی که نیاز هست دارای شفافیت بالایی باشد، از جنس کریستال استفاده کرده تا زعفران را به صورت واضح و بسیار شکیل تر نشان دهد و قسمت کف آن که مخصوص نگهداری زعفران است از جنس پلاستیک بوده و بسیار نسبت به فشار مقاوم است.

جدیدا ظروف کریستالی جدیدی مثل آذین، گوهر، الماس، میلاد، تاج، پردیس، اطلسی و … ساخته شده اند که جنس تمامی آن ها از کریستال بوده و به شیشه کوچک زعفران مشهور هستند.

ظرف خاتم زعفران

ظرف خاتم زعفران دارای تنوع رنگی زیادی است که به دلیل بدنه مقاومی که دارند باعث شده از آن ها به عنوان ظروف زعفران صادراتی استفاده شود. اگر قصد دارید که طرح و برند خودتان را روی ظروف خاتم زعفران حک کنید، می توانید با کارخانه در ارتباط باشید تا در تیراژ معین این کار را برای شما با هزینه پایینتر انجام دهند.

قیمت خرید ظرف زعفران مشهد

ظروف شیشه ای زعفران

در چند سال اخیر به دلیل محبوب شدن ظروف شیشه ای، همه به دنبال کارخانه تولید شیشه زعفران هستند که بتوانند این شیشه ها را با قیمت مناسب تر نسبت به دیگر شرکت ها تهیه کرده و زعفران خود را در آن بسته بندی کنند.

ظروف شیشه ای زعفران دارای تنوع زیادی می باشد که در بازار می توانید آن ها را مشاهده کنید. حتی بیشتر شرکت های صادرکننده زعفران و همچنین پخش کننده زعفران در داخل از آن ها استفاده می کنند.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saffronpacket.ir@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید